Saturday, January 31, 2015

Не сум сум

поет сум
или борец да се изразам
со бела филозофија без ука
филозофија од повод и од камен
од учените сум
или само продолжение
на машините кои бројат
отчукуваат и пресметуваат
животни единици кои ќе ни олеснат
со нив да препознаеме каде сме
со нив да кажеме со кого сме
со нив да се претставиме какви сме
какви не сме
од љубените сум
љубам ли од причина
или љубам да се разберам
да зборувам без да речам
говорот без тоа е грешен
мислата без тоа е грешна
од омразените сум
или мразам од омраза
кон тие што се шупливи
преполни со тиња и бол
преполни тела
преполни глави
преполни згради
кој сум меѓу нив
меѓу бледите ѕидови
порушливи од колиби
можам ли тука да се пронајдам
да бидам
да знам
да победувам
кој сум тука без луѓе
што врват измеѓу
без луѓе
без глави и мозоци
без срца и раце
кој сум ако не сум
сум

се мислам кој сум
ако не сум со нив

се мислам кој сум
ако не сум со нив

се мислам кој сум
ако овие бледи ѕидови
се празни измеѓу
како што се празни внатре

кој сум ако не сум
сум

со нив и со мене




No comments :

Post a Comment

Тell you something