Saturday, September 2, 2017

на брод и падобран

ми рекоа дека е тешко
да те земам во мојот свет
ми рекоа дека имаш твој
дека бил совршен

тие кои се плашеа
да бидат некаде каде што не биле
тие кои се плашеа да се запрашаат
што им ги заведува мислите

-

прелистував во соновникот
утрото
сам со својот зен
a ме возеа тие

истите чувства од сонот
реалноста ми беше
заборавена
и се плашев, но од што?

-

можеби градењето трпение
е трпение кое што ми е потребно
да имам трпение за уште
неколку месеци

вакуум

но морам да стигнам таму
плановите се веќе сковани
светот е готов дизајн
во чив сум протагонист

-

ти велам кај мене ќе дојдеш
со мајчински инстикт
напуштена од својата
граница

на заедничко патување
на брод и падобран
твојот свет
и мојот патоказ

-

ми рекоа дека е тешко
но јас веќе победив.


No comments :

Post a Comment

Тell you something