Friday, August 8, 2014

Наместо исповед

Велат дека треба да бидеш човек
богат со мисли и зборови кои патуваат
по сите меридијани и перници
барајќи убавина,

велат дека треба да имаш дарба
да ги прибереш луѓето околу тебе
твојата поетска аура да постане харизма
со која ќе ги освоиш засекогаш,

велат дека има луѓе што разбираат
дека знаат што сакаат да кажат и покажат,
но тоа што го велат јас не го умеам.

Одбивам да бидам таков заводник
чисто од инает кон мојата неспособност
чисто од љубомора кон другите
перфектно сум искрен и искрено осуден,

мене не ме бидува во бидувањето
соломонски мудрец кога пишувам
не ме бидува да бидам пустински лисец
кога чекорам,

не ме бидува ни да бидам обичен работник
без да претерам со есенцијата
од моето антипатично патење.

Повторувам, не ме бидува да се излечам
од болестите кои ги оставам на хартија
пишуванките се само проѕирни и
празни епрувети духовитост,

но ме бидува да бледеам и заминувам
од неспособноста во која сум се впуштил
да ја барам среќата.

Го оставам тоа на другите
умешните од се да направат занает,
занаетчија не сум
само обичен простак
и како таков ќе се однесувам.

Сделано на 07.08.2014, 02:20
прегладнет како и сега.





No comments :

Post a Comment

Тell you something